Detachering

Detachering

Er zijn vele redenen voor u om gebruik te willen maken van detachering. Het kan zijn dat u behoefte heeft aan een tijdelijke invulling van een bepaalde functie binnen uw bedrijf, al dan niet ter vervanging van een vaste medewerker, of gaat het om projectgericht werk waarvan u de tijdelijkheid vooraf ook al prima kunt inschatten? Of twijfelt u juist over de tijdelijkheid van de behoefte aan extra personeel en wilt u de mogelijkheid openhouden om deze persoon uiteindelijk na einde detacheringstermijn tóch in dienst te nemen?

Wat kunt u van ons verwachten?

Steketee Finance & Control is een zeer kleine speler op het gebied van detachering. Wij zien detachering als een middel om ons aanbod naar u als klant te verbreden; naast Controlling, Implementatie management en ZZP administraties, kunnen wij u door middel van detachering ook bedienen op het gebied van Finance & Administration en Inkoop Logistiek. Alles met de betrouwbaarheid, professionaliteit, flexibiliteit en toewijding waarmee wij ons de afgelopen jaren al hebben weten te onderscheiden.

Financieel Administratief

U kunt met ons een detacheringsovereenkomst aangaan voor de rol van Financieel administratief medewerker, waarbij het opstellen van verkoopfacturen, inboeken van inkoopfacturen, bank boeken, betalingen voorbereiden en verrichten, debiteuren- en crediteurenbeheer, activa administratie, projectadministratie, een stuk grootboekbeheer, ERP ondersteuning in de breedste zin en diverse administratieve ondersteuning tot het standaard aanbod behoren.

Inkoop Logistiek

Ook op het gebied van Inkoop logistiek is een detacheringsovereenkomst mogelijk. Het gaat hier om begeleiding van het gehele traject van bepalen van de interne bestelbehoefte (zowel systeemtechnisch als face to face bepaling van de behoefte met bijvoorbeeld de brand manager en/of productontwikkelaar) tot feitelijk inboeken van de ontvangst van de goederen. Uiteraard met alle elementen die daarbij horen, zoals kostprijsberekening, voorraadbeheer, contact met (ook buitenlandse) leveranciers, inkooporderbegeleiding, beheer (artikel)stambestanden en overige parameters in het ERP pakket en verzorgen inkoopdocumenten (bijv. t.b.v. LC’s).

Praktisch

Tarief

€ 60,00

per uur (excl. Btw)

  • Financieel administratief medewerker
  • Inkoop logistiek medewerker

Reiskosten

€ 0,50

per km (excl. Btw)

  • Voor locaties binnen Zuid-Holland
  • Overige locaties in overleg

Facturatie

Maandelijks

  • Betaaltermijn: binnen 14 dagen na factuurdatum

Werken bij Steketee F&C


  • Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!

* vermelde prijzen geldig gedurende 2025

Share by: